koude

Het virus heeft me te pakken!

Ik ben met geen stokken meer binnen te houden. Het is ongelooflijk hoe het fotografievirus mij te pakken heeft. Een ander virus houdt me gans de werkweek binnen, maar in het weekend moet ik echt wel naar buiten. Het mag vriezen, sneeuwen, hagelen, dat kan me allemaal niet bommen, ik wil fotograferen. Buiten. In de

Het virus heeft me te pakken! Meer lezen »

Er slaapt een draak in het park…

Sssst… . Dit minidraakje maakt zich klaar voor een diepe winterslaap. Verborgen onder een dikke tak, diep in de bossen, achter de grote heuvel van het Bijgaardepark, daar koos het een veilige rustplaats om de koude door te komen. Wat deze alpenwatersalamander in het park komt zoeken is verder een raadsel. Er is in de

Er slaapt een draak in het park… Meer lezen »